Punca Pasangan Bergaduh

Penat Uruskan Anak Punca Pasangan Bergaduh | Shima Azuan

PENAT URUSKAN ANAK PUNCA PASANGAN BERGADUH

.

“Awak rehat je dari tadi. Tolong la setelkan anak-anak, saya dah penat balik kerja ni!!”

.

Pernah tak korang alami, bila balik je dari kerja, dengan badan penat, lepas tu nak uruskan anak-anak. Tambah pula rumah bersepah dan tak sempat nak kemas. 

.

Apa perasaan korang? Mesti bertambah penat kan!

.

Kadang-kadang bukan je penat, tapi juga boleh menyebabkan pergaduhan dengan pasangan lebih-lebih lagi bila tak bertolak ansur dan bekerjasama uruskan anak-anak.

.

Tak dinafikan menguruskan anak-anak memang sangat mencabar dan memenatkan lebih-lebih lagi bagi ibu bapa yang bekerja. 

.

Nak tak kalau kami bantu supaya korang sentiasa BERTENAGA uruskan anak-anak dan lakukan aktiviti menarik bersama mereka walaupun baru pulang dari kerja.

.

Kami juga bantu supaya korang tak lagi perlu bermasam muka dan bergaduh dengan pasangan setiap kali pulang dari kerja.

.

Jom tekan link untuk kami bantu >>> https://bertenagaurusanak.onpay.my/order/form/1

About the author

Leave a Reply

Your email address will not be published.