Tips Urus Anak

5 Kesan Abaikan Kesihatan | Shima Azuan

Dulu kan tak pernah fikir pun nak ambil berat pasal kesihatan diri ni.

Tapi bila dah tengok keadaan orang sekeliling yang alami masalah ni, terus rasa insaf, rasa bersyukur. Syukur Allah tak uji dengan perkara yang berat macam mereka.

Kalau tak sihat ni satu perkara yang paling sedih dan terkilan. Anak-anak pasti akan terabai. Tak ada orang nak jagakan mereka. Rasa sedih sangat.

Betul la orang cakap, kesihatan ni nikmat terbesar yang patut kita syukur dan jaga dengan baik.

Semoga bermanfaat ye

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *