Hero Kiddo Shaklee-Produk Baru | Shima Azuan

Assalammualaikum semua, Kak Ma mendoakan semua pembaca sihat walafiat dan diberkati Allah selalu. Haaa rasanya ramai dah dengar tentang produk terbaru Shaklee Malaysia iaitu Hero Kiddo kan? Jadi hari ni Kak Ma nak kongsikan keistimewaan dan kebaikan Hero Kiddo yang wajib korang tahu dan semestinya korang akan tak sabar nak dapatkan produk ini segera.

Tidak dinafikan, norma baru akibat covid-19 banyak mengubah rutin dan persekitaran kita. Jika dulu kita turut terdedah dengan radikal bebas yang boleh merisikokan kesihatan, kini covid-19 memberi ancaman yang lebih ganas pada segenap usia.

Semestinya kita sebagai manusia perlu meningkatkan pertahanan badan seisi keluarga agar tidak terdedah dan tewas kepada bahaya ancaman ini, lebih-lebih lagi buat anak-anak kita yang disayangi.

Apa Itu Hero Kiddo ?

Hero Kiddo adalah gummy sedap dan sihat dengan kombinasi nutrien yang kaya dengan antioksida yang memberikan rasa enak, rasa ceri semulajadi berbentuk beruang getah yang pasti disukai anak-anak.

Selain dipenuhi dengan vitamin C dan D, zink dan ekstrak elderberi yang menyokong kesihatan, Hero Kiddo ni jugak pastinya memberi keenakan dan keceriaan buat anak-anak dan ibu-ibu terutamanya. Ha, confirm lepas ni ibu-ibu tak perlu bersusah payah nak paksa anak telan vitamin sebab Hero Kiddo ni punyalah sedap sampai berulang-ulang kali anak nak minta pada ibubapa.

Kak Ma senaraikan 7 ciri-ciri kebaikan dan manfaat Hero Kiddo yang korang perlu tahu :

  1. Selamat, semulajadi dan halal

2. Ekstrak buah elderberri

3. Kaya dengan nutrien (Vitamin C, Vitamin D, Zink)

4. Non GMO tanpa gluten, tanpa soya & vegan

5. Tiada perisa pemanis atau pewarna tiruan

6. Rasa ceri semulajadi yang enak dalam bentuk menarik

7. Tiada sirap jagung, diperbuat daripada pektin

Wahhh menarik sangat ni. Bukan kanak-kanak je yang confirm suka, pastinya mak ayah pun akan jatuh cinta.

Ramuan Penting dan Utama Hero Kiddo

  1. Elderberri 70mg

Hero Kiddo adalah daripada ekstrak buah elderberri yang sangat kaya dengan antioksidan untuk menyokong kesihatan imun

2. Vitamin D 15 mcg

Vitamin D merupakan vitamin larut lemak. Badan boleh menghasilkan vitamin D apabila terdedah kepada matahari.

3. Zink 3 mg

Zink adalah mineral yang penting untuk tubuh badan. Daging merah, tenusu, makanan laut dan bijirin merupakan sumber zink yang terbaik

4. Vitamin C 210 mg

Vitamin C adalah sejenis vitamin penting untuk perlindungan dan ketahanan imunisasi badan

Siapa Yang Perlukan Hero Kiddo?

  1. Orang dewasa

2. Golongan kanak-kanak

3. Mereka yang ingin berhenti merokok

4. Ibu hamil

5. Tidak gemar menelan pil

6. Warga emas

Untuk sebarang pertanyaan, boleh terus hubungi kami disini,

Terima kasih buat semua pembaca, moga beroleh manfaat daripada perkongsian diatas.

Shima Azuan

0136905053

 786 total views,  1 views today

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *